Exporturile Agricola Bacau s-au dublat In acest an: acopera peste 20% din business

Exporturile Agricola Bacau s-au dublat In acest an: acopera peste 20% din business
Contacteaza furnizorul!
Grigore Horoi, presedinte al grupului Agricola Bacau declara:
"Avem traditie de export. Din 1992 de cand am preluat actiunile companiei de stat la acel moment facem exporturi, legaturile erau deja facute, nu ne-am pierdut niciodata licentele de export".
Grupul a Incheiat anul trecut cu afaceri de 98,3 milioane de euro.
Grigore Horoi precizeaza:"Incercam sa vindem In strainatate In principal produsele sub brandul nostru",
Agricola Bacau livreaza la export atat pui, cat si mezeluri sau produse de tip ready meal. Daca puiul si mezelurile ajung pe piete din vestul Europei precum Germania, Olanda si Franta, preparatele sunt livrate pe piata britanica.
Desi consumul nu da semne de revenire, iar piata carnii de pui este cu o treime mai mica decat In alte tari din vestul Europei, Agricola Bacau si-a bugetat pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu 22% la 119 milioane de euro. "Avansul va veni din majorarea vanzarilor de salamuri crud-uscate, din dublarea exporturilor, dar si cu ajutorul retelei proprii de magazine."

Reteaua de 65 de magazine este in plina dezvoltare incercand sa se ajung la 170 de magazine:
Pentru urmatorii doi ani compania Isi propune sa deschida peste 100 de magazine, reteaua proprie de retail urmand sa ajunga la finalul anului 2013 la 170 de unitati. In prezent compania detine 65 de magazine, dintre care zece In Bucuresti. "Vom mai deschide cinci sau sase magazine pana la sfarsitul acestui an. Deschidem si Inchidem magazine tot timpul, spre exemplu pe parcursul acestui an au fost patru cazuri In care am Inchis si am repozitionat magazinele."

Si alti jucatori din industria alimentara precum Angst sau CrisTim s-au concentrat In ultima perioada pe extinderea retelei proprii de magazine. Spre exemplu, Angst a semnat recent un parteneriat cu retailerul francez Carrefour si vizeaza dublarea numarului de magazine pana la sfarsitul lui 2012.

Pentru a ajunge la 170 de magazine Agricola Bacau va investi In urmatorii doi ani 3 milioane de euro. "Extinderea retelei de magazine este o buna sursa de cash si un vector de imagine."
Banii provin din magazine
Magazinele operate de Agricola vand In proportie de peste 80% alimente produse In cadrul grupului, dar si altele complementare cum ar fi bauturile sau dulciurile. Reprezentantii companiei nu exclud posibilitatea ca In urmatoarea perioada sa introduca In lantul de retail si produse nealimentare. "Retailul traditional va suferi schimbari In viitorul apropiat. Vor disparea buticurile de cartier si vor aparea retele de magazine mici. Pe masura ce ne vom extinde reteaua vom scadea procentual prezenta In marile marile retele Insa nu si valoric, pentru ca vanzarile noastre vor creste."

Data adaugării: 27/10/2011 Autor: furnizoriAlimente

Cauta noutati