Rebrandingul Raureni

Rebrandingul Raureni
Marca romaneasca de conserve de fructe si legume Raureni, din portofoliul companiei Annabella, are o noua infatisare, creata de echipa companiei de strategie si design de brand BrandFusion.

Revitalizarea brandului, aparut acum 43 de ani, a implicat refacerea ambalajelor, reimprospatarea logoului si regandirea promisiunii catre consumator si a continuat cu o comunicare de brand integrata.

Rebrandingul Raureni a debutat cu un nou design de ambalaj pentru toate cele peste 90 de produse din portofoliu si cu un refresh la nivelul logoului. Designul ambalajelor Raureni a fost desenat pornind de la conceptul de camara moderna.
De asemenea, a fost regandita promisiunea catre consumator, de unde a pornit un amplu proces de comunicare de brand: materiale de comunicare, materiale de vanzare, design si continut de site, dar si o campanie de pozitionare cu mesaj de Craciun. Noul slogan este "Cu drag din natura".

Aparut in 1968, Raureni a fost preluat de catre compania Annabella, in 2008, de la Oltchim. Annabella este o companie romaneasca din Ramnicu Valcea care are in portofoliu, pe langa Raureni, si un alt brand de conserve de fructe si legume, Fravil. Infiintata in 1994, compania detine cele doua fabrici si o retea de distributie zonala de 27 de supermarketuri.

Etichete

Data adaugării: 12/02/2011 Autor: furnizorialimente