Rebranding pentru Bergenbier

Contacteaza furnizorul!
"Relansarea Bergenbier, berea prietenilor, cu o notorietate de marca, ce depaseste 90%, s-a realizat in urma a numeroase studii de piata si cercetari efectuate in randul consumatorilor, care sunt permanent atrasi de noutate. Relansarea Bergenbier reprezinta o noua etapa in existenta marcii", a declarat Eduardo Luz, directorul general InBev Romania, fara a mentiona si costul aferent acestei campanii de rebranding.
Alaturi de schimbarile produse la nivel de imagine prin noua eticheta, sticla si folie de aluminiu, relansarea Bergenbier aduce alte doua noutati. "Bergenbier devine singura bere din segmentul mainstream ce ofera varianta de sticla nereturnabila de 0,33 l pentru HoReCa, key accounts si comertul traditional, cat si multipack-ul cu 12 doze de 0,5 l pentru key accounts", au precizat reprezentantii companiei. Proiectul a demarat in mai 2008. Noul Bergenbier este deja disponibil in marile retele de supermarketuri la sticla, doza si PET, atat in varianta cu alcool, cat si fara alcool.

Etichete

Data adaugării: 14/04/2009 Autor: furnizoriAlimente

Cauta noutati